perjantai 3. elokuuta 2012

Sorry tää mun kirjottamis tauko...

Joo eli Moips.
Täällä taas kirjotellaan ja sori tää tauko. Mut oon ollu ilman tietokonetta nyt jonkun aikaa. Mut nyt viikonlopun aikaa yritän kirjotella tänne.

Eli nyt oon ollu ensin kaks viikkoo mun isovanhempien luona tuolla lapissa ja sitten ollu kotona viikon ilman tietsikkaa. Nyt täällä taas salaisessa paikassa taas kirjoittelen täällä.

Eli lapissa mun isovanhemmat asuu 300 metrin päässä yleisestä uimarannasta. Kävin siellä siis joka päivä. Mut yks juttu oli siellä kyllä outoo. Siellä tytöt ei käyttäny bikinei ollenkaa. Olin siis varmaan ainoo jolla oli biksut. No voi johtuu kyllä siitä ettei siinä lähellä ollu kauppoi missä ylipäänsä myytiin uikkarei. Mut se oli outoo sen takii et täällä Morsojen perämettässä en oo nähny kauheen monella kokouikkarei. No tietty sen voi ymmärtää jos Siellä ei tytöt tykkää käyttää bikineitä. No kumminkin siellä mua tuijotettiin ihan avoimesti koska olin rannalla ainoo tyttö bikineissä. mut ei enempää siitä.

Sit kotona oon vaan ollu ja ollu. Eli ei siellä mitään ihmeellistä.

Tänään oon ollu Kapella shoppailemassa. Näin siellä muutaman vanhan tutun ja juteltiin siinä hetki ja päätettiin siin sitten shoppailla yhes. No mulla oli jonkun verran rahaa ja 50 euroo jäikin vielä. No niin kumminkin käytiin muutamissa kaupoissa kuten: Seppäläs, Lindexillä, GinaTricotilla(kirjontikohan ton oikein?), ja H&M:llä. Jaa muutamissa muissa. No hauskaahan meillä oli sitten loppujen lopuks.
-Jape

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti