perjantai 27. heinäkuuta 2012

call me maybe

helööy,
oon nyt ollu tääl mökillä jo parisen yötä, ja ollaan tääl varmaa viel kaksi yötä.
ja tuotaa, mä oon saanu mulle täällä uuden kaverin, sorsan <3 koska, aina kun mul on jotai leipää tai pullaa, ni se tulee mun luo, ja näykkäsee mun sormest ne pullat <3 aawws, se oli söpöö.
eilen Jeren (mun pikkuveljen) synttäreitä juhlittiin täällä, ja sitte tänne tuli Jeren luokkalaisii juhlimaa kans (:
niin, meijän mökki on täällä Kiskossa.
mä uin eilen varmaan 3 tuntii ? ku ostin joskus Salost semmosen istuma-uimapatjan, ni löhöilin siinä koko
eilisen illan.Mä taidankin mennä pian taas uimaan, mä kyl heräsin just parikymment minsaa sitten,
ääw, oon ollu tääl liian kauan, ja haluaisin nyt jo kotiin latailee kuvii blogeihin.
Ja sitten näitä blogi asioita,
muokkasin ulkoasua, ja banneria.
ja vaihdoin blogin nimen, mutta sen löytää vieläkin osoitteesta,
www.thewonderfulworldofmorso.blogspot.fi
eli en oo vaihtanut osoitetta, vaikkakin vaihdoin blogin nimen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti