maanantai 23. heinäkuuta 2012

heissaan (:

jansku tääl nyt, ajattelin tässä sitten päivittää tätä blogia, ja nut kun sain ladattuu kännykkään tämmösen blogger-jutun, niin, voin nyt vähän ahkerammin kirjoitella tänne(:
mutta siis, mä oon nyt alkanu mainostaa tätä blogia demissä, ja tuota, toivotaan että ajan myötä tulee lukijoita(:
ja tuotaa, tässä lähiaikoina mulle ei oo tapahtunu mitään ihmeellisimpiä asioita, olin tossa viimeviikon torstaina empun yösynttäreillä ja niin.
Ja huomenna aamulla lähdetään mökille, ja siellä ollaan pari yötä.
Sieltä sitten voi tulla kuvia ja tekstiä, koska siellä on yleensä hiton tylsää ja nii..
mutta siis, ei kai mulla tässä mitään muuta asiaa ollut, joteen heipsaan !
ps. enemmän päivittelyy löytyy täältä : www.jansku-miestilodevida.blogspot.fi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti