keskiviikko 8. elokuuta 2012

kotona vaa

Helöyy, oon ollu täs nyt kotona vaan, ja tuota sunnuntaina oli pikkuveljen, Jeren sukulaissynttärit, ja sit tänne tuli kaikkii serkkui yms. (: et olihan se mukava vklp.
Mun piti mennä Emilian kaa huomenna Saloon, mutta emppu ei sit päässy, ja mennään ehkä sit Sunnuntaina(: me aateltiin ostaa semmoset walkoset bling bling-paidat jajaja mä aattelin ostaa farkkuja, kun mull on vähä vähis ne:D ku nyt kerranki mul on rahaa, ni tottakai käytän ne vaatteisiin.
Mulla on nyt ollu jo noin viikon verran karkkilakkoo, ja oon iha hyvin pysyny lakossa(: ja muutenkin nyt aloin käymään ahkerammin lenkillä, käyn aamuisin, ja iltaisin lenkillä koiran kaa (: ja muutenki hypin päivisin trampoliinil xd mutta joo, ajattelin tehdä jossain vaihees tänne videon, teen ehkä semmosen my day-videon jossa kuvaan videolle mun päivän aamusta iltaan (: ja se video tulee sitten kun meen EHKÄ sunnuntaina empun kanssa Saloon (: ei mulla muuta, moikksuu !

~janika~



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti