torstai 23. elokuuta 2012

Heijssan.

Sori tää tauko. Kiirettä on ollut. Tänään oli koulukuvaus. Kauheesti hälinää kokopäivän. Oli ihan hirvee päivä. No joo. Mulla on muutama kamu joiden mielestä mulla on ongelma, eli katon aina ohi menevän pojan persettä. Mutta minkä mä sille voin, ku sitä on mahdoton lopettaa. Mut kattoohan pojatkin tyttöjen perseitä. Joskus ne jopa huutaa perään, että hyvä perse. Mä en saa sanaa suustani koskaan, ku mulle sanotaan niin. En varsinkaan jos sen sanoo söpö poika, johon olen ihastunut. Se on rasittavaa. Mutta ei kai siinä mitään pahaa oo. No kumminkin oon ihastunut yhteen poikaan, joka on minua vuoden vanhempi. Ja hän on sanonut mua kauniiksi ja että mulla on hyvä perse. Mutta koskaan en saa suutani auki ja sanottua mitään järkevää. No joka kerta olen käyttäytynyt almost normaalisti. Kai. No näiden ongelmien kanssa elän ja yritän olla ajattelematta niitä niin kauheasti. Ei kai mulla muuta.
-Jape



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti