perjantai 7. syyskuuta 2012

Rakkaus

Heissan.
Se on se ihana asia. Se joka saa sut leijuu. Mä oon niin rakastunut. Aww. Seurustelen. Rakkaani on täydellinen minulle. Hän on suloinen ja rakas. Ilman häntä en voi elää. Hän on se joka pitää mut elossa. Hän on mun elämä. Hänen vieressään tahtoisin nukkua mutta en voi. Hänen luokseen tahdon. Juuri nyt. Heti. Mutta se ei mene niin. Sen eteen pitää tehdä jotain. viikot käyn koulua ja viikonloput on joka toinen viikonloppu vapaa. Silloin tapaan Häntä. Hänen luonaan tahtoisin asua mutta ei. Ei onnistu. Miksi elämä on epäreilu? Voiko joku kertoa miksi? Ei pysty. En voi nyt purkaa kaikkea tänne. Mutta nyt frendeihin. Olen saanut paljon uusia ystäviä. Mutta nyt mun pitää lopettaa.
- Jape
p.s. nykyisin mua kutsutaan Jaziksi. Jaz. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti