sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Angst...

Juu moi...
Tänään on tämmönen angst päivä taas. Ei oo kivaa ku kaikki huutaa ja muutenkin haluu pois täältä. Haluun jonnekin... Rakkaiden ihmisten luo, mut meiän välillä on vaan semmoset 145 kilsaa et näin. Miks kaikki ihanat ihmiset asuu niin vitun kaukana tai sit niitten kaa on vaan vaikee sopii et koska tavataan.
No sit voisin kertoo mitä oon tehny muutamien päivien aikana. No eilen oli semmonen laiskottelu päivä ja perjantai meni taksvärkissä. Torstai oli semmonen normaali angst päivä ja muuten oon ollu iha ok mielialat. Tai jotain sinne päin...
Ikävä... Se täs on muutaman päivän mieltä painanu. Tieto siitä et pitää oottaa 26 päivää vielä et näkisin oman rakkaan... (taas meni tämmöseks rakkaus jutuks tämäki bloggaus) no mut kumminki.
Mut sit siihen et kui angstaan. No mun elämä on pilattu. Mun piti syyslomalla mennä mouharicityyn ja sit me mennäänki lappiin. Ei kiitos. En tykkää siitä yhtään ku ei siellä mitään tekemistä. Mut se siitä ku mun täytyy lopettaa.
-Janna
Kuvia:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti