lauantai 22. syyskuuta 2012

mun sy sy sydämestä puuttuu palanen ja uuu uu se on syn näkönen

awwww, 4 viikkoo jo yhes, Elias

joo siiiiis moi (; tääl nyt kirjoittelee janika (; ja tuotaa siis aattelin kertoo mun päivien tapahtumiiii :D
eli siis torstaina oli mokudisko (; = suomennos, mokkereiden disko............
joo eli siiiiiis nii mä ja anni oltii siel vää jotai puol tuntii, ni sit me lähetti ala-asteen puolel ja siel oli joonas,tomi,kassu ja ELIAS ♥ :D:D ja oltii siel niinku niitten kaa kolme tuntii (Y) 
ja nyt oon sit tääl mökil, oon ollu jo yhen yön(; mennää vast huome kuusjoel.. mä oon kyl suurimmaks osaks puhunu/tekstannu/chattaillu facessa Eliaksen,Annin,Severin ja Jessen kaa xd reps
joo tä oli tämmöne sekavapaskateksti,,... mutjoo, moi 



-janika 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti