torstai 9. elokuuta 2012

Uimas ja sillee~

NYT SOI: en oo homo
Heissan, nyt aattelin -taas- tehdä postauksen tänne, koska mulla on tylsää (: jajaja oltiin jannan ja empun kaa uimas nummijärvel änd oltii siel suunnillee koko päivä.. :D
Mä lähin sit pyöräilee pual yhelt sit vainiol päi, & emppu ja janna sit oli siell oottamas mua, tai siis mä ootin niitä :D ne ei tullu sit siihe, ja olin oottanu niit sit varmaa 15minaa, mut sit emppu soitti et:
"mä ootan sua tääl postilaatikol ja janna tulee pian kans" :D
Ja sit mie menin sinne ja sillai. Ku me oltii ns. Kokoonnuttu:D nii lähdettii pyöräilee sit nummijärvel päi(: ja tuataa, nii :D oltii siel sit varmaa kahe aikaa ja sillaiiijjjjjjjiii :D muttajuu, nyt lataan niitä photoja joita otin nummijärvel jannast ja empust <3

~janika






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti